Collections Agent Benelux

Wat wij bij Hoist Finance doen, is vrij eenvoudig: we helpen mensen hun financiële verplichtingen na te komen. Onze aanpak hiervoor is even toegewijd - eerlijk, ongecompliceerd en altijd met een menselijk perspectief.

Wij doen dit door het kopen en het beheren van “Non Performing Loans” (niet betaalde kredieten).

 

Hoist Finance AB (publ) is een beursgenoteerde pan-Europese financiële instelling waar ruim 1.700 medewerkers in een tiental landen in Europa zich dagelijks inzetten om onze klanten weer een schuldenvrije toekomst te bieden. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Stockholm. Hoist Finance staat onder financieel toezicht van de Zweedse financiële autoriteiten en in Nederland de DNB, en is sinds 2007 actief in Nederland en België.


Meer informatie kun je vinden op onze websites:
www.hoistfinance.nl of www.hoistfinance.com

 

Voor onze organisatie in Amsterdam zijn wij per direct op zoek naar een:


Collections agent Benelux (36 - 40 uur)

 

 

Je bent werkzaam binnen het Amicable collections team , onderdeel van de afdeling Operations. Binnnen dit team zetten wij ons de hele dag in om onze klanten te helpen weer financieel stabiel te worden en vrij van schulden. Dit doen wij door in het contact met de klant te zoeken naar passende oplossingen.


Verantwoordelijkheden:  

In deze rol ben jij verantwoordelijk voor het contact met de klanten om hen te
begeleiden naar een schuldenvrije toekomst. Dit doe jij door samen met je collega’s onze klanten telefonisch te woord te staan, om zo gezamenlijk met de klant tot een passende oplossing te komen. Daarnaast handel je administratieve taken af, zoals het beantwoorden van e-mail en brieven. Ook draag je er zorg voor dat onze dossiers uptodate blijven en wij altijd beschikken over de laatste (contact) informatie van onze klanten.

 

Wie ben jij:

Om invulling te geven aan deze functie verwachten we van jou een enthousiaste en open werkhouding. Je beschikt over uitstekende schriftelijke en verbale communicatievaardigheden in het Nederlands en bijvoorkeur ook in het Engels. Je werkt gestructureerd en secuur. Je bent klantgericht, altijd op zoek naar de beste oplossing voor de partijen. Daarnaast ben je stressbestendig.

We zijn continue in beweging om onze processen te verbeteren, je vindt het leuk om hier je steentje aan bij te dragen.

Daarom denken we aan minimaal een behaalde MBO (niveau 4) opleiding in maatschappelijke dienstverlening of juridische richting.

Enige werkervaring in de incassowereld is een pre. Ook het hebben van een WFT Basis en CK is een pre, maar de bereidheid om deze te halen is een must.

Je bent woonachtig in de regio Amsterdam, en bij voorkeur per direct beschikbaar.

 

Wij bieden:

  • Een marktconform salaris;
  • Een 13e maand met de keuze om deze maandelijks uit te laten keren;
  • Uitstekende pensioenvoorziening waarbij Hoist Finance AB 100% van de premie betaalt;
  • 27 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur);
  • Tegemoetkoming in de reiskosten;
  • Mogelijkheid tot het behalen van WFT basis en WFT consumptief krediet;
  • Hybride werken incl. thuiswerkvergoeding;
  • Een prettige (internationale) werkomgeving en een goede werksfeer met Nederlands als voertaal op kantoor.

Interesse?

Ben je geïnteresseerd? Solliciteer dan op deze vacature door een e-mail te sturen naar HR@hoistfinance.nl.

We zullen daarna snel contact met je opnemen! Voor meer informatie over deze vacature kan je contact opnemen met Wilma Jongebloet (People Senior Manager Benelux) op telefoonnummer +31 (0)6 55 46 93 30. De opleiding- en ervaringseisen zijn harde eisen. Voor meer informatie kan je ook terecht op onze website www.hoistfinance.nl. Een pre-employment screening maakt deel uit van de screeningsprocedure.

 

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld

Oeps.. deze browser wordt niet ondersteund