Wat wij bij Hoist Finance doen, is vrij eenvoudig: we helpen mensen hun financiële verplichtingen na te komen. Onze aanpak hiervoor is toegewijd - eerlijk, ongecompliceerd en altijd vanuit een menselijk perspectief.

Wij doen dit door het kopen en het beheren van “Non Performing Loans” (niet-renderende kredieten).

Hoist Finance AB (publ) is een beursgenoteerde pan-Europese financiële instelling waar ruim 1.700 medewerkers in een tiental landen in Europa zich dagelijks inzetten om onze klanten weer een schuldenvrije toekomst te bieden. Ons hoofdkantoor is gevestigd in Stockholm. Hoist Finance staat onder financieel toezicht van de Zweedse financiële autoriteiten, in Nederland de DNB en in België de NBB en de FSMA. Hoist is sinds 2007 actief in Nederland en België.

Meer informatie is beschikbaar op onze websites: www.hoistfinance.com en www.hoistfinance.be

Voor onze organisatie in Amsterdam zoeken wij een:

Correspondence and DMC Representative (40 uur)

Je bent werkzaam binnen ons team Collections Benelux, onderdeel van de afdeling Operations. Je bent verantwoordelijk voor het ondersteunen van de dagelijkse Back Office taken voor zowel de Nederlandse als de Belgische markt. Je bent ook betrokken bij procesverbetering projecten.

Wat ga je doen?

Elke dag rapporteer je je werkzaamheden aan de Collections Teamleads Benelux en overleg je in teamverband wat de prioriteiten zijn. Je bent nadien de hele dag bezig met variërende administratieve werkzaamheden zoals

  • Het beheren, onderhouden en uitvoeren van het proces voor inkomende en uitgaande post NL-BE.
  • De verdeling van stukken naar de juiste teams, door middel van onze verschillende systemen. Dit betreft zowel digitale correspondentie als papieren correspondentie.
  • Het vaste aanspreekpunt zijn van onze externe archiveringspartij.
  • Contactpersoon zijn van onze verschillende bezorg partners.Dagelijks beheer en bewaking van ons intern BKR-proces.

Wie ben je:

Om deze rol goed te kunnen vervullen verwachten wij een enthousiaste, gedreven, accuraat en communicatief persoon. Je beschikt over voldoende analytisch vermogen, je bent resultaatgericht en een echte teamplayer, maar je kan ook prima zelfstandig werken.

Je hebt een volledige beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en schrift. Indien je ook de Franse taal kan verstaan in schrift, dan is dit een pluspunt.

Verder ben je ook proactief, integer en flexibel, en dit zonder een ‘9 to 5 mentaliteit’. Je bent bereid om te leren en je al werkend te ontwikkelen binnen je functie.

Je bent woonachtig in de regio Amsterdam, en bij voorkeur per direct beschikbaar.

Wat krijg je:

Om te beginnen een interessante werkomgeving, met enthousiaste collega’s in een internationaal bedrijf. Bij Hoist houden we van directe communicatie en het ontwikkelen van onze mensen. We doen mee aan “Great Place to Work” en houden van af en toe een feestje.

Je krijgt een werklaptop, welke het ook mogelijk maakt om deels vanuit huis te kunnen werken. Het salaris is afhankelijk van leeftijd en ervaring. Hoist Finance heeft uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een premievrij pensioen, 27 vakantiedagen en een dertiende maand. Kom je met het openbaar vervoer? Dan betalen wij de kosten. Kom je met de auto, dan krijg je een deel van je kosten vergoed.

Geïnteresseerd?

Neem dan contact op met Wilma Jongebloet, Senior People Manager Benelux. Dit kan telefonisch 06-55469330 of per e-mail HR@hoistfinance.nl  

Oeps.. deze browser wordt niet ondersteund